Kontakty
Neváhajte - sme tu pre vás, aby sme odpovedali na všetky vaše otázky! Prezrite si naše často kladené otázky alebo sa obráťte na našu zákaznícku samoobsluhu Jakuba.
Ako vybrať látku? |
Naše látky sú rozdelené do kategórií SILVER, GOLD, PLATINUM a DIAMOND. Látky SILVER majú najnižšiu hmotnosť a najnižší stupeň zatemnenia, a preto sú aj najlacnejšie. Látky PLATINUM a DIAMOND sú tkaniny s vysokou hmotnosťou a vyšším stupňom zatemnenia, preto sú drahšie. Odporúčame, aby ste si vždy najprv vybrali z týchto kategórií a potom vo filtri zvolili farbu a stupeň zatemnenia. Ak si nie ste istí látkou, neváhajte si u nás objednať vzorky látok zadarmo. Viac informácií o tom, ako si zvoliť látku, nájdete na stránke Ako postupovať pri výbere látky. |
---|---|
Aký druh montáže zvoliť? |
Montáž je veľmi jednoduchá. Rolety sa dodávajú zložené. Stačí ich len namontovať na okná. Všetky rolety možno navŕtať do rámu okna, do steny alebo stropu. Ak si vyberiete roletu s otvorenou kazetou, môžete ju na okno aj jednoducho zavesiť. Viac informácií o montáži nájdete v našich videonávodoch tu. |
Údržba a čistenie |
Rolety Deň a noc sa veľmi jednoducho čistia. Na drobné škvrny stačí suchá handrička. Na silnejšie škvrny použite vlhkú handričku, v prípade potreby pokojne použite jemný čistiaci prostriedok. Vyčistenú plochu vždy nechajte dôkladne vyschnúť. Na čistenie môžete použiť aj vysávač s regulovateľným výkonom. Viac informácií nájdete v článku Údržba a čistenie. |
Je možné odstúpiť od zmluvy? |
Na rolety vyrobené na mieru sa nevzťahuje 14-dňová lehota na vrátenie tovaru. Každá roleta sa vyrába na mieru podľa špecifických požiadaviek našich zákazníkov, a preto nie je možné rolety vrátiť. |
Môžem si objednať náhradné diely? |
Každý diel rolety si môžete objednať v našom obchode. Ak ho nenájdete v príslušenstve, neváhajte nás kontaktovať a my vám daný diel podľa možností zašleme. |
Náš Jakub vám ochotne a rád zodpovie všetky vaše otázky v priebehu len pár sekúnd! Len prosím žiadne maškrty, už ich mal viac než dosť.
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- Nové doručovacie údaje
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Vaše telefónne číslo
- Vaša e-mailová adresa
- Doručovacia adresa
- Kódy/názvy produktov, ktoré si prajete objednať
- Zamerané okná podľa návodu Ako zmerať
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
- Číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
- Fotografie reklamovaného tovaru
- Číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Vaša e-mailová adresa
- Vaše telefónne číslo
Ak máte iný dotaz, kliknite na tlačidlo Zadať iný dotaz a opýtajte sa ma na čokoľvek.
Rád pomôžem!
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Vaša e-mailová adresa
- Vaše telefónne číslo
Nenašli ste, čo hľadáte?
Dajte nám spätnú väzbu.
Neváhajte nás kontaktovať. Náš tím zákazníckej podpory je pripravený pomôcť vám od pondelka do piatku od 8 do 16 hodin.
Pošlite nám e-mail a my urobíme všetko pre to, aby sme váš požiadavok spracovali čo najskôr.
Využite našu zákaznícku samoobsluhu alebo nám priamo zavolajte a my sa postaráme o vašu spokojnosť.
Zavolajte na 222 205 172Všetky pokyny na podanie reklamácie nájdete v našej zákazníckej samoobsluhe v časti 08. Reklamácia.
Oddelenie reklamácií
- Na Zbytkách 158
- Staré Mésto, 739 01
- Česká republika
Slovenská centrála
- Westlogic Slovakia s.r.o.
- Bratislava
- Slovenská republika
Česká centrála
- Westlogic s.r.o.
- Olomoucká 267/29
- Opava, 746 01
- Česká republika
- Telefón: +421 222 205 172
- E-mail: info@fexi.sk
- Pracovná doba FEXI tímu: od pondelka do piatku od 8 do 16 hod
Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave pod spisovou značkou oddiel C, vložka 36070
- IČO: 28637372
- DIČ: CZ28637372
- Číslo účtu:
- IBAN SK8483300000002401715671
- BIC/SWIFT FIOZSKBAXXX