Kontakty

Ako vám môžeme pomôcť?

Neváhajte - sme tu pre vás, aby sme odpovedali na všetky vaše otázky! Prezrite si naše často kladené otázky alebo sa obráťte na našu zákaznícku samoobsluhu Jakuba.

Často kladené otázky
Ako vybrať látku?

Naše látky sú rozdelené do kategórií SILVER, GOLD, PLATINUM a DIAMOND. Látky SILVER majú najnižšiu hmotnosť a najnižší stupeň zatemnenia, a preto sú aj najlacnejšie. Látky PLATINUM a DIAMOND sú tkaniny s vysokou hmotnosťou a vyšším stupňom zatemnenia, preto sú drahšie. Odporúčame, aby ste si vždy najprv vybrali z týchto kategórií a potom vo filtri zvolili farbu a stupeň zatemnenia. Ak si nie ste istí látkou, neváhajte si u nás objednať vzorky látok zadarmo. Viac informácií o tom, ako si zvoliť látku, nájdete na stránke Ako postupovať pri výbere látky.

Aký druh montáže zvoliť?

Montáž je veľmi jednoduchá. Rolety sa dodávajú zložené. Stačí ich len namontovať na okná. Všetky rolety možno navŕtať do rámu okna, do steny alebo stropu. Ak si vyberiete roletu s otvorenou kazetou, môžete ju na okno aj jednoducho zavesiť. Viac informácií o montáži nájdete v našich videonávodoch tu.

Údržba a čistenie

Rolety Deň a noc sa veľmi jednoducho čistia. Na drobné škvrny stačí suchá handrička. Na silnejšie škvrny použite vlhkú handričku, v prípade potreby pokojne použite jemný čistiaci prostriedok. Vyčistenú plochu vždy nechajte dôkladne vyschnúť. Na čistenie môžete použiť aj vysávač s regulovateľným výkonom. Viac informácií nájdete v článku Údržba a čistenie.

Je možné odstúpiť od zmluvy?

Na rolety vyrobené na mieru sa nevzťahuje 14-dňová lehota na vrátenie tovaru. Každá roleta sa vyrába na mieru podľa špecifických požiadaviek našich zákazníkov, a preto nie je možné rolety vrátiť.

Môžem si objednať náhradné diely?

Každý diel rolety si môžete objednať v našom obchode. Ak ho nenájdete v príslušenstve, neváhajte nás kontaktovať a my vám daný diel podľa možností zašleme.

Pozrite si všetky otázky v FAQ
Máte ďalšie otázky? Zachráni vás naša zákaznícka samoobsluha.

Náš Jakub vám ochotne a rád zodpovie všetky vaše otázky v priebehu len pár sekúnd! Len prosím žiadne maškrty, už ich mal viac než dosť.

Aby boli konverzácie čo najefektívnejšie, pripravte si prosím všetky potrebné informácie ešte pred tým, ako začnete s Jakubom komunikovať.
01. Stav objednávky

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Skontrolujte stav objednávky
02. Potvrdenie objednávky

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Potvrdenie objednávky
03. Dotaz na platbu

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Informácie o platbe
04. Stiahnutie faktúry

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Stiahnuť faktúru
05. Zmena doručovacích údajov

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • Nové doručovacie údaje
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Zmena doručovacích údajov
06. Objednávka cez telefón

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Vaše telefónne číslo
  • Vaša e-mailová adresa
  • Doručovacia adresa
  • Kódy/názvy produktov, ktoré si prajete objednať
  • Zamerané okná podľa návodu Ako zmerať
Objednávka cez telefón
07. Storno objednávky

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
  • Číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí
Zrušiť objednávku
08. Reklamácia

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
  • Fotografie reklamovaného tovaru
  • Číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí
Reklamovať
09. Iný dotaz

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Vaša e-mailová adresa
  • Vaše telefónne číslo

Ak máte iný dotaz, kliknite na tlačidlo Zadať iný dotaz a opýtajte sa ma na čokoľvek.
Rád pomôžem!

Zadať iný dotaz
10. Tip pre nás

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Vaša e-mailová adresa
  • Vaše telefónne číslo

Nenašli ste, čo hľadáte?
Dajte nám spätnú väzbu.

Poskytnúť spätnú väzbu
Kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu

Neváhajte nás kontaktovať. Náš tím zákazníckej podpory je pripravený pomôcť vám od pondelka do piatku od 8 do 16 hodin.
Pošlite nám e-mail a my urobíme všetko pre to, aby sme váš požiadavok spracovali čo najskôr.

Potrebujete poradiť s produktmi, objednávkou, zameraním alebo montážou?

Využite našu zákaznícku samoobsluhu alebo nám priamo zavolajte a my sa postaráme o vašu spokojnosť.

Zavolajte na 222 205 172
Reklamácie a vrátenie tovaru

Všetky pokyny na podanie reklamácie nájdete v našej zákazníckej samoobsluhe v časti 08. Reklamácia.


Oddelenie reklamácií

  • Na Zbytkách 158
  • Staré Mésto, 739 01
  • Česká republika
FEXI kancelárie

Slovenská centrála

  • Westlogic Slovakia s.r.o.
  • Bratislava
  • Slovenská republika

Česká centrála

  • Westlogic s.r.o.
  • Olomoucká 267/29
  • Opava, 746 01
  • Česká republika

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave pod spisovou značkou oddiel C, vložka 36070


  • IČO: 28637372
  • DIČ: CZ28637372
  • Číslo účtu:
  • IBAN SK8483300000002401715671
  • BIC/SWIFT FIOZSKBAXXX