Reklamácie
Nebojte sa, my vám reklamáciu určite znepríjemňovať nebudeme, u nás máte istotu, že sa budeme snažiť o vašu spokojnosť. Pre nás to bude ďalšou spätnou väzbou k tomu, aby sme naše služby neustále zlepšovali.
Ak sa predsa len niečo pokazí
Stále sa snažíme na maximum, ale vždy sa niečo môže pokaziť, veľmi nás mrzí, že sa našlo niečo, s čím ste neboli spokojní.
V balení vám chýba diel
V prípade, že chýba diel, pošlite nám e-mail s číslom dielu z montážneho návodu, my vám obratom pošleme nový.
Ako postupovať pri reklamácii
Na urýchlenie vašej reklamácie nám, prosím, pošlite:
-
Číslo objednávky
Číslo objednávky nájdete na faktúre poslanej na váš e-mail
-
Typ látky
Napíšte typ látky, ktorú ste si objednali
-
Rozmer rolety
Napíšte nám, aký rozmer rolety ste si nechali vyrobiť
-
Popis chyby
Dôkladne popíšte chybu, ktorá sa začala prejavovať a je dôvodom reklamácie
-
Vyfoťte roletu
Vyfoťte roletu a pošlite nám, prosím, fotku s informáciou, čo je na rolete zle
-
Ako k problému došlo?
Skúste popísať, ako k problému došlo
Dôvody zamietnutia reklamácie
- Pri šírke farebných pruhov je tolerancia 0,3 cm – je to vlastnosť látky. Ak máte rolety priamo vedľa seba, prosím, napíšte nám to do poznámky. Pri výrobe sa zameriame na eliminovanie tejto tolerancie.
- Roleta má hĺbku 5 – 6 cm, je to vlastnosť rolety. Ak máte okná príliš blízko výklenku, odporúčame variant vŕtania do steny nad výklenok. Roleta môže narážať do špalety.
- Ak ste roletu nesprávne zamerali, nezúfajte. Roletu vieme zúžiť. Ale už ju nevieme rozšíriť.
- Bohužiaľ sa môže stať, že nám náš dodávateľ látok trochu zmení odtieň niektorej farby. Túto situáciu sa snažíme eliminovať, bohužiaľ ju nedokážeme plne ovplyvniť.
- Môže sa stať, že nám dodávateľ látku nedodá a látka bude dočasne nedostupná. Túto situáciu tiež nedokážeme ovplyvniť a predvídať. Vždy sa pre vás v týchto situáciách pokúsime nájsť najlepšie riešenie.
Formuláre k reklamácii
Stiahnite si tiež Formulár na uplatnenie reklamácie, vyplňte ho a spoločne s vyššie uvedenými bodmi všetko pošlite na e-mail info@fexi.sk
Formulár na odstúpenie od zmluvy
Poučenie o práve na odstúpenie od zmluvy
Formulár na uplatnenie reklamácie
Ohľadne vašej reklamácie vás budeme čo najskôr kontaktovať, a to na kontaktoch uvedených vo vami zaslanom Formulári na uplatnenie reklamácie. Rovnakým spôsobom vás budeme informovať tiež o priebehu a spôsobe vybavenia reklamácie.
Upozornenie
Na rolety vyrobené na zákazku sa nevzťahuje možnosť vrátenia do 14 dní pozri obchodné podmienky:
5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
5.1. Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z, nemožno okrem iného odstúpiť
od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktoré bolo upravené podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktoré podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzatvorenom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vybral a z hygienických dôvodov nie je možné ho vrátiť a od kúpnej zmluvy o dodávke zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak porušil ich pôvodný obal.